lördag 22 oktober 2011

Sånt man blir glad av :)

Ägnar lördag kväll åt att städa. Tjoho! Det blir ju rent och fint i alla fall. Tänkte att jag kan njuta av det imorgon och bara lata mig då. Har faktiskt redan planerat att jag inte ska ställa någon väckarklocka. He he. Vet inte hur länge sen det var som jag lät bli att göra det.. Hoppas jag inte sover bort hela dagen!



Jag var på IKEA förut och nu ska jag äntligen få riktigt kaffe!
Det har jag saknat.

Skypade med min nyfunna vän (eller hur jag nu ska uttrycka mig) Liv förut. Hon är också är volontär fast i Skottland. Vi träffades på förberedelsekursen för volontäråret och fann varandra kan man väl säga :) Igår när jag kom hem hade jag fått ett fint brev från henne och sånt blir man glad av!



Nåväl. Nu ska jag städa färdigt!

2 kommentarer:

  1. Sånt man blir glad av: att ha träffat en fin Ida som man kan skicka brev till och prata med på skype om stort och smått! KRAM

    SvaraRadera