lördag 24 september 2011

Karla Pokorného..

..heter gatan där jag bor. Jag har ju precis bestämt mig för att bo kvar här och ge det lite tid. Även om det är lite jobbigt med vissa saker. Ikväll har jag dock halvt bråkat/diskuterat med fransmannen. Han verkar vara arg eller sur över något men kan inte förklara vad eller varför. Det är jobbigt att inte kunna prata och förstå varandra.


Här är i alla fall lite kort så ni kan se lite hur jag har det!




Vid min port.
Porten


Postfack. Romana skrev ner "Ingen reklam!" på tjeckiska åt mig så jag kunde
 göra en sådan skylt. Man får sjukt mycket irriterande reklambroschyrer.
                                              






Kommer ni och hälsar på så är det nr.8 (Jariabka) som ni ska ringa till :)


Den fantastiska hallen med heltäckningsmatta. Mmm...




Den underbara toaletten! 


Och badrummet..  (Ser ju faktiskt inte så ofräscht ut på bild!)

Köket.







Och här är mitt rum. Det ska fixas och är därför lite stökigt nu. Luktar lite konstigt (tror det är golvet) men har faktiskt ganska bra potential i övrigt.
Gillar den här fina tavlan med svanar jättemycket!



Nu måste jag sova! Får se hur det går med fransen imorn. Suck.
God nattt!

8 kommentarer:

  1. Är inte det där ankor...? xD Men den var jättefin:))

    SvaraRadera
  2. Haha jo det är ju kanske ja!!
    Saknar dig med Annelisan <3

    SvaraRadera
  3. Fina svanar! Ser ju helt ok ut för övrigt också!! KRAAAAM!!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att se lite bilder, ser ju rätt mysigt ut! Men smutsen syns ju som sagt inte på bild...:P KRAM!

    SvaraRadera
  5. Ankor sa Bull! Men finaa var de.
    Det såg ju riktigt trevligt ut i lägenheten.
    Hoppas att det ordnar sig med Greger.

    SvaraRadera
  6. Haha tack för era kommentarer :) Kul att ni läser!

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera